Category Archives: 1.8T

Audi A3 8L 1.8T AQA 150KM -> 285KM 418NM K03RS STAGE +2

Audi A3 8L 1.8T AQA quattro 150KM K03RS Hybryda-> 285KM 418NM STAGE +2

15 a3_zpswou38qby.jpg~original
Forumowa A3-ka Michała  z A3-club.net przyjechała do nas na coś więcej niż tylko strojenie 🙂

20150706_1932374

Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech
-TIP 2.75cala

-Duże wtryski 525cc Bosch
-Duży FMIC
-Turbo hybryda K03RS by GREGOR10
-Instalacja LPG
-100% Seria motor, seria wałki , seria głowica, kompresja 14bar/cyl
– Strojenie by GREGOR10.PL

Setup hamowany na PB98 – osiągnęliśmy stabilne 285KM 418NM !

wykres

 

Praktyczna strona tuningu Audi A4 B6 1.8T AMB 170KM – 231KM 320NM STAGE 2

Wiele osób myśli o tuningu i to nic złego, bo lepiej mieć więcej mocy niż mniej.

W pewnym momencie jednak przychodzi refleksja…

Czy to bezpieczne tuningować auto, które ma ponad 10 lat i 200 tyś. km przebiegu? Co jeśli auto będzie bardziej awaryjne?  Z wiekiem kierowcy wzrasta jego potrzeba poczucia bezpieczeństwa. Wielu rodziców musi mieć auto, którym o każdej porze będą w stanie zawieźć dziecko do lekarza i nie ma już miejsca na awarie.

Czy to aby rozsądne aby ryzykować tuning? Takie wątpliwości miał również 3 lata temu jeden z naszych starych klientów, właściciel czerwonego Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant.

Zakres modyfikacji przeprowadzonych w A4 został opisany w poniższym projekcie.

Audi A4 B6 1.8T quattro AMB 170KM RED USA -> 232KM 330NM

W ciągu wspomnianych 3 lat, pod maską zdarzyły się następujące usterki:

  • uszkodzenie czujnika temperatury cieczy chłodzącej,
  • uszkodzenie czujnika w układzie klimatyzacji,

Właściciel zgłosił się do nas niedawno, na profilaktyczną diagnostykę oraz weryfikację stanu auta.

Przeprowadzone oględziny oraz szczegółowa diagnostyka wykazały, że silnik oraz jego osprzęt są w doskonałej kondycji.

 

4

 

2 5

 

6

 

Dodatkowo został wykonany ponowny pomiar mocy.

wykres_amb_2016

Uzyskany wynik pokazuje, że zmierzona moc mieści się w granicy „błędu pomiarowego” względem pomiaru sprzed 3 lat.

Profesjonalnie przeprowadzony tuning przy użytkowaniu auta zgodnie z zasadami określonymi przez producenta jest całkowicie bezpieczny i nie szkodzi podzespołom. 

PS: Dodatkowo właściciel upewnił się, że dodanie dolnych listew drzwiowych z pakietu S-line nie powoduje wzrostu mocy jak myślą niektórzy. 🙂

Audi A3 8L 1.8T ARY 180KM -> 314KM 401NM STAGE 3

 Audi A3 8L 1.8T ARY K04TFSI -> 314KM 401NM STAGE 3
1 4

Forumowa A3ka Kosmo z A3-club.net przyjechała do nas na strojenie z Siedlec
Modyfikacje:
Turbosprężarka K04-064 S3 8P 2.0 TFSI 265KM CDL
-Downpipe 3cale
-TIP 3cale
-Duże wtryski
-Seryjny wydech S3 8L 225KM !
-Instalacji gazu LPG z możliwością obsługi +300KM
-Strojenie by GREGOR10.PL

3
Strojenie ARY połączonego z K04TFSI bylo dla nas przyjemnością. Turbina świetnie buduje moment obrotowy i nie odpuszcza aż do limitera obrotów..
2
Auto zostało wystrojone na niskim EGT na LPG – sięgającym pod obciążeniem 880C , mimo seryjnego wydechu S3 8L ! 🙂

Pomiar mocy na LPG po strojeniu dał wynik 314KM i 401NM !
Przy napędzie quattro A3-ka daje już godne wrażenia z jazdy 🙂

wykres

Audi A3 8L 1.8T AJQ 180KM -> 270KM 371NM K03RS STAGE +2

Audi A3 8L 1.8T 180KM K03RS Hybryda-> 270KM 371NM STAGE +2
1 3

Forumowa A3-ka Łukasza  z A3-club.net przyjechała do nas na strojenie  z Makowa Mazowieckiego

4

Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech
-TIP 3cale

-Duże wtryski
-Duży FMIC
-Turbo hybryda K03RS by GREGOR10
-Montaż instalacji LPG zdolnej obsłużyć  +300KM.
-100% Seria motor
– Strojenie by GREGOR10.PL

Setup hamowany i strojny na LPG – osiągnęliśmy stabilne 271KM 368NM !

12214308_940405692707087_1317122564_o

A tak wygląda przyśpieszenie forumowej A3-ki

Audi S3 8l 1.8T BAM 225KM -> 265KM 371NM STAGE 2

Audi S3 8L 1.8T BAM 225KM -> 265KM 371NM  STAGE 2

1 3
Forumowa eSka Pawła z A3-club.net przyjechała do nas na strojenie i montaż LPG z Krakowa

Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech MSS
-TIP 3cale
-Montaż instalacji LPG
– Strojenie by GREGOR10.PL

2
S3-ka miała już zrobiony soft niewiadomego pochodzenia.
Po kilku korekcjach softu S3ka została zestrojona na nowo wg naszego uznania.
EGT pod obciążeniem na lpg nie przekracza 880C 🙂

41

Strojony i hamowany na lpg – po strojeniu osiągnęliśmy 265KM  i 371NM dostępne w szerokim zakresie obrotów.

wykress

Audi S3 8l 1.8T BAM 225KM -> 257KM 363NM STAGE 2

Audi S3 8L Nogaro Blue 1.8T BAM 225KM -> 257KM 363NM  STAGE 2

14
eSka Kamila przyjechała do nas na strojenie i montaż LPG
Modyfikacje:
-Downpipe 3cale + przelotowy wydech
-Montaż instalacji LPG
– Strojenie by GREGOR10.PL

3

Pomiary mocy wypadły obiecująco 🙂 Przystąpiliśmy do strojenia S3ki.
2

Po indywidualnym strojenie na bezpiecznych nastawach softu osiągnęliśmy 257KM i 363NM !

wykres

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube