Category Archives: Audi

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI BATTLE on DYNO Which is better on Stage 2? Factory Defects Dragy times

BMW 3.0T B58 vs Audi 3.0TFSI DYNO TEST
Which is better on Stage 2 ?
Good/Bad Sides Dragy 0-100km/h

BMW F30 340i xDrive 326Hp 450HP stock
Stage 2 Downpipe+Hpfp TU
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off Power
Result 98ron Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 455HP 658Nm
Dragy 0-100km/h in video


Audi S5 F5 3.0TFSI 354HP 500Nm Stock
Stage 2 Downpipe+Intercooler Wagner
-Strong Pop Bangs in Dynamic mode
-Vmax off
-HardCut revlimiter
-D/S mode indicator activated on dash
Stage 2 ECU+TCU ZF8HP GREGOR10 – 445HP 660Nm
Dragy 0-100km/h in video
More info GREGOR10.PL

Audi S3 8Y 2.0TFSI 420KM STAGE 1 GREGOR10 ChipTuning Dyno Live Acceleration Haldex 6gen

Zapraszam do obejrzenia relacji z pierwsza zmodyfikowana Audi S3 8Y na polskim Youtube STAGE 1 ChipTuning by GREGOR10

W tym odcinku pokażę Wam najnowszą Audi S3 8Y 310KM DNFB z 2022r w której wykonałem indywidualne strojenie.
Zobaczycie też pomiary mocy na żywo (live) oraz finalny efekt mojej pracy.

Samochód 100% fabryczny, bez zmian mechanicznych.

Moc Finalna 420KM 506NM !

Pokażę Wam również kilka ciekawych nowinek technologicznych zastosowanych w nowej platformie MQB oraz fundamentalne różnice między S3 8Y oraz Golf 8R

Zapraszam do dołączenia na grupę Tuningowa fanów i sympatyków Audi A3/S3/RS3 8Y Tuning Polska
https://www.facebook.com/groups/305517090670383/

Zapraszam również właścicieli 2.0TFSI S3 8Y / GOLF 8R / 8 GTI / Cupra Leon / Cupra Formentor / Skoda SuperB / Arteon itp. na modyfikacje STAGE 1/2/3 itp !
GREGOR10.PL

AUDI S3 8V CYFB USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 480HP / 550Nm Najmocniejszy setup w PL ? GREGOR10

AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 480HP / 550Nm
Setup STAGE 3:
-Turbo Garrett Power MAX 1
-WAGNER IC
-Downpipe DECAT
-Stock S3 Exhaust with resonator delate
-VW R600 Intake
-STOCK FUEL SYSTEM
-STAGE 3 ECU+TCU DQ250 by GREGOR10
-Vmax OFF
-In Gearbox module TCU – Modified torque limiters, Shiftpoints , Clutch pressures, improved Launch Control and so on.. 🙂

Power Gain from 292HP factory +188HP !!!

More info GREGOR10.PL
Check more projects 2.0TFSI on GARRETT PMax1 & PMax2
https://youtu.be/4Ofc2osGEEo
https://youtu.be/FU7I8kPL8qQ
https://youtu.be/DkuWex1PR58
https://youtu.be/xFYurDziaW4
https://youtu.be/LSSBGUU4vJQ
https://youtu.be/wuTbAPlEE7U
https://youtu.be/I549SVivP58
https://youtu.be/xwHhAX4H2D4
https://youtu.be/n8i5mtH5Fys

AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 540Nm

AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 540Nm

Setup STAGE 3:
-Turbo Garrett Power MAX 1
-Performance IC-Downpipe SportCat+ S3 exhaust with sport resonator
-Stock Intake-STAGE 3 ECU+TCU DQ381 by GREGOR10-Vmax OFF
-In Gearbox module TCU
– Modified torque limiters, Shiftpoints , Clutch pressures, improved Launch Control and so on..

AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 530Nm

AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 530Nm

Setup STAGE 3:
-Turbo Garrett Power MAX 1
-Performance IC-Downpipe + S3 exhaust-Carbon Intake
-STAGE 3 ECU+TCU DQ381 by GREGOR10-Pop Bangs on Dynamic mode, Vmax OFF
-In Gearbox module TCU
– Modified torque limiters, Shiftpoints , Clutch pressures, improved Launch Control and so on..

Audi S3 8V 2.0TFSI GARRETT Power MAX 2 560HP

Audi S3 8V przyjechało do GREGOR10 na komplet modyfikacji STAGE 3 na seryjnym silniku:
-Turbo GARRETT Power MAX 2
-Większy IC Wagner
-Seryjny dolot
-Wydech Milltek
-Wtryski 980cc
-Mocniejsza pompa LPFP
-Strojenie ECU+TCU GREGOR10 STAGE 3

-Zwiększone zostały ciśnienia na sprzęgłach w skrzyni DQ381 do 19bar, przyśpieszone zmiany biegów, poprawiona procedura startu LC.
-Uruchomiony został dotrysk MPI pod obciązeniem (nie aktywny seryjnie)


Samochód generuje na SERYJNYM SILNIKU 560HP 600Nm na doładowaniu 2.00bar.

Zapraszam do obejrzenia relacji na YT

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube