Category Archives: VW
VW GOLF 7R 2.0TSI 300KM CJXC DSG STAGE 2 -> 376KM 504Nm
VW GOLF 7R 2.0TSI 300KM CJXC DSG STAGE 2 -> 376KM 504Nm
Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 2 ECU+TCU skrzyni biegów.
Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe ze sportowym katalizatorem Milltek,
-Dolot powietrza VW R600,
Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax który wynosił 250 km/h.
Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.
Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 376KM 504Nm
Auto jeździ niesamowicie !
VW GOLF 7R 2.0TSI 292KM CYFB DSG STAGE 2 -> 388KM 511Nm
VW GOLF 7R 2.0TSI 292KM CYFB DSG STAGE 2 -> 388KM 511Nm
Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 2 ECU+TCU skrzyni biegów.
Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe -decat
-Dolot powietrza
Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.
Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.
Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 388KM i 511Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia 0-100km/h wykazał 3.9- 4.0s.
W GOLF 7 GTI Performance 230KM DSG STAGE 1 -> 330KM 464Nm
W GOLF 7 GTI Performance 230KM DSG STAGE 1 -> 330KM 464Nm
Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning Stage 1 silnika oraz skrzyni biegów DSG.
Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 1 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 250 km/h.
Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-wyłączenie „Kick down” w trybie manualnym.
Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 330KM i 464Nm.
Auto jeździ niesamowicie!
Pomiar przyśpieszenie w zakresie 100-200km/h wykazał 12.2s.
VW GOLF 7 GTI CXCA 210KM USA Manual STAGE 2 -> 322KM 438Nm
VW GOLF 7 GTI CXCA 210KM USA Manual STAGE 2 -> 322KM 438Nm
Golf Przyjechał do GREGOR10 na Chiptuning stage 2.
W samochodzie właściciel zamontował:
-Downpipe
-Większy intercooler.
Moim zadaniem było wystrojenie auta na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalnej Vmax która wynosiła 210 Km/h.
Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w GOLFIE uzyskałem 322KM i 438Nm.
Auto jeździ niesamowicie!
VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM
VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM -> STAGE 1 360KM 486NM
VW Arteon 2.0TSI DJHC DSG 4×4 280KM 2017r, w najmocniejszej wersji, z symbolicznym przebiegiem, jeszcze na gwarancji przyjechał do GREGOR10 na strojenie STAGE 1
Modyfikacje elektroniczne:
-Indywidualne strojenie Simos18 by GREGOR10,
-Usunięty limiter prędkości Vmax .
Silnik 2.0TSI DJHC w Arteonie generuje według producenta 280KM.
Pomiary mocy wykazały, że bez zmian w oprogramowaniu osiąga 284KM / 374NM !
VW deklaruje przyśpieszenie 0-100km/h na poziomie 5.6sekundy.
To świetny wynik, jednak dla właściciela to za zdecydowanie za mało 🙂
Dzięki modyfikacji softu by GREGOR10 silnik Arteona zmienia swe oblicze w diametralny sposób.
Arteon po indywidualnym strojeniu silnika 2.0TSI DJHC generuje moc 360KM 486NM !
Pomiary Racelogic wykazują przyśpieszenie na poziomie 4.6sekundy i to przy braku pełnej trakcji na 1 biegu ze względu na warunki pogodowe.
Na suchej nawierzchni czas 0-100km/h wynosi 4.3sek !
Arteon dzięki małej modyfikacji softu STAGE 1, stał się zaskakującym killerem, nie tracąc przy tym swojego dostojnego charakteru.
Ogromne przyśpieszenie zdecydowanie będzie zadziwiać wielu w trasie i w sprincie spod świateł 🙂
Najmocniejsza wersja Arteona daje niesamowite wrażenia podczas sprintu przy użyciu kontroli startu tzw. Launch Control.
Tak wygląda potężne przyśpieszenie po modyfikacji softu 2.0TSI 280KM Arteona, zapraszam do oglądania porównania przed i po:
Zapraszamy właścicieli VW Arteonów na modyfikacje 🙂
VW GOLF VII 2.0TDI CRBC 150KM -> 179 KM 404NM!
VW GOLF VII 2.0TDI CRBC 150KM -> 179 KM 404NM!
Do GREGOR10 zawitał VW GOLF VII 2.0TDI CRBC 150KM.
Seryjnie pod maską pracuje znany nam 2.0TDI 150 KM CRBC z wodnym intercoolerem powietrza.
Modyfikacje:
-Indywidualne strojenie silnika by GREGOR10
-Wyłączenie systemu START-STOP
Silnik GOLFa po strojeniu dysponuje mocą 179KM i 404NM!!!
DPF ON!