Category Archives: Audi A3/S3
AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 540Nm
AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 540Nm
Setup STAGE 3:
-Turbo Garrett Power MAX 1
-Performance IC-Downpipe SportCat+ S3 exhaust with sport resonator
-Stock Intake-STAGE 3 ECU+TCU DQ381 by GREGOR10-Vmax OFF
-In Gearbox module TCU
– Modified torque limiters, Shiftpoints , Clutch pressures, improved Launch Control and so on..
AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 530Nm
AUDI S3 8V DJJA USA GARRETT Power MAX 1 Stage 3 by GREGOR10 ChipTuning Poland 450HP / 530Nm
Setup STAGE 3:
-Turbo Garrett Power MAX 1
-Performance IC-Downpipe + S3 exhaust-Carbon Intake
-STAGE 3 ECU+TCU DQ381 by GREGOR10-Pop Bangs on Dynamic mode, Vmax OFF
-In Gearbox module TCU
– Modified torque limiters, Shiftpoints , Clutch pressures, improved Launch Control and so on..
Audi S3 8V 2.0TFSI GARRETT Power MAX 2 560HP
Audi S3 8V przyjechało do GREGOR10 na komplet modyfikacji STAGE 3 na seryjnym silniku:
-Turbo GARRETT Power MAX 2
-Większy IC Wagner
-Seryjny dolot
-Wydech Milltek
-Wtryski 980cc
-Mocniejsza pompa LPFP
-Strojenie ECU+TCU GREGOR10 STAGE 3
-Zwiększone zostały ciśnienia na sprzęgłach w skrzyni DQ381 do 19bar, przyśpieszone zmiany biegów, poprawiona procedura startu LC.
-Uruchomiony został dotrysk MPI pod obciązeniem (nie aktywny seryjnie)
Samochód generuje na SERYJNYM SILNIKU 560HP 600Nm na doładowaniu 2.00bar.
Zapraszam do obejrzenia relacji na YT
INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2 with Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO
INTAKE TEST Audi RS3 2.5TFSI DNWA Stage 2
Stock vs Performance Intake at GREGOR10 MAHA DYNO
Audi RS3 2.5TFSI DNWA 400HP STAGE 2 ECU+TCU GREGOR10
-Wagner downpipes
-Wagner intercooler EVO3
-Performance intake
In this video i will show You difference in power between STOCK Intake + Stock AIR box vs Performance INTAKE on DYNO with STAGE 2 .
W tym odcinku zobaczycie różnice w mocy na STAGE 2 pomiędzy Seryjnym a Tuningowym układem dolotowym na przykładzie RS3 2.5TFSI DNWA.
Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10 -Indywidualne strojenie silnika
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Aktywacje Pop Bangs Tylko w trybie DYNAMIC (sport) na postoju i w czasie jazdy(DNWA)
-Aktywacja Pop Bangs/Burbles w momencie uruchomienia silnika (DNWA)
-Start Stop OFF STAGE 2 TCU DQ500 skrzyni Stronic
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu
– Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
Zapraszam na modyfikacje Waszych RSów !
Pozdrawiam GREGOR10 !
Audi S3 2.0TFSI GARRETT Power Max 1 470HP GREGOR10 DRAGY Times 0-100 100-200 LC TEST
W tym odcinku zobaczycie:
–S3 8V napędzane paliwem 98oktan + GARRETT POWER MAX 1
-Jak przygotować osprzęt 2.0TFSI MQB na 470Koni
-Dwa Poziomy LC
-Czasy 0-100 oraz 100-200 km/h Dragy
Modyfikacje STAGE 3 -Chiptuning GREGOR10 Stage 3 ECU+TCU DQ381
-Turbo GARRETT POWER MAX 1
-DP+REZONATOR DELATE -IC
-Skrzynia DQ381
– ciśnienia 18bar na seryjnych sprzęgłach, obsługa +600Nm
-Poprawiona procedura startu LC
-Szybsze zmiany biegów
-Seryjny dolot+seryjny tłumik końcowy+seryjny układ paliwowy.
Po STAGE 3 GREGOR10 -PB98 470HP 539Nm
0-100km/h 3.36sec !
100-200km/h 8.45sec !
Zapraszam do subskrypcji kanału YT GREGOR10 oraz do obserwowania profilu na FB https://www.facebook.com/gregor10pl