Category Archives: Audi A3/S3
Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220HP GARRETT PowerMax Stage 1 Test wydajności ?! GREGOR10 +240HP Gain !
Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220HP GARRETT PowerMax Stage 1 Test wydajności ?! GREGOR10 +240HP Gain !
W tym odcinku zobaczycie:
-Audi A3 8V 2.0TFSI CNTC 220HP na STAGE 3 z turbina plug and play GARRETT Pmax1
-Ile można realnie uzyskać mocy na 98oktan na bezpiecznych nastawach (1.7bara)
-Jakie czasy 0-100 potrafi zrobić taki samochód
Modyfikacje STAGE 3
-Chiptuning GREGOR10 Stage 3 ECU+TCU DQ250MQB 462HP 529Nm Paliwo 98oktan.
Modyfikacje mechaniczne STAGE 3 dla
-Turbina Garrett PowerMax STAGE 1
-Przerobiony seryjny dolot
-Wiekszy intercooler -Downpipe + Wydech RS3 2.5TFSI
Czasy DRAGY 0-100kmh 3.65sec
Audi S3 8V 2.0TFSI MQB +550HP napędzane ALKOHOLEM od GREGOR10 ! S3 szybsze od RS3 Stock BLOCK, MPI !
Audi S3 8V 2.0TFSI MQB +550HP napędzane ALKOHOLEM od GREGOR10 ! S3 szybsze od RS3 Stock BLOCK, MPI !
W tym odcinku zobaczycie:
-S3 8V napędzane paliwem E20 (benzyna+etanol)
-Jak przygotować osprzęt 2.0TFSI MQB na 500-550Koni
-Aktywacja dotrysku Paliwa MPI na seryjnym sterowniku SIMOS18 -Aktywacje obsługi AFU
– czujnika zawartości etanolu na seryjnym sterowniku SIMOS18
-Porównanie mocy na hamowni Maha 4×4 na 100okt oraz po dostrojeniu pod paliwo E20 Modyfikacje STAGE 3
-Chiptuning GREGOR10 Stage 3 ECU+TCU DQ381
-Aktywacja dotrysku Paliwa MPI na seryjnym sterowniku SIMOS18 -Aktywacje obsługi AFU
– czujnika zawartości etanolu na seryjnym sterowniku SIMOS18
-Skrzynia DQ381
– ciśnienia 18bar na seryjnych sprzęgłach, obsługa +600Nm
-Uruchomiony wskaźnik biegów na liczniku
-Poprawiona procedura startu LC
-Szybsze zmiany biegów
Po STAGE 3 GREGOR10 FINALNIE:
-PB100 537HP 571Nm
-E20 552HP 589Nm
Modyfikacje:
-Turbo TTE535
-Dołożone i aktywowany wtrysk pośredni MPI by GREGOR10
-Mocniejsza pompa w zbiorniku paliwa
-Aktywowana obsługa AFU – Czujnik zawartości Etanolu w paliwie na seryjnym ECU Simos18.1 by GREGOR10
-DP ze sport katami + Wydech sportowy
-IC WAGNER
-Dolot APR
-Odma Racingline
AUDI RS3 400KM 2019 DNWA Opf STAGE 2 | 515KM 640Nm | 100-200 Dragy | Popsy | GPF OFF | 95 vs 98 Oct GREGOR10
Dzisiaj zafundowałem Wam kolejną symfonie 5cylindrów – 2.5TFSI z 2019r
Tym razem nie DAZA a uwaga – DNWA – silnik wyposażony w filtr cząsteczek stałych !
Audi RS3 400KM DNWA OPF
Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10
W tym odcinku zobaczysz:
-Czy stockowe RS3 z filterm GPF trzyma serię ?
-Czasy DRAGY 0-100 oraz 100-200 przed i po modyfikacji !
-Dźwięk wydechu: seria vs downpipe oraz aktywację PopBANGS !
-Różnice w pomiarach mocy na serii na paliwie 95 i 98 oktanowym !
-Co daje odetkanie dolotu i wydechu w 2.5TFSI bez modyfikacji softu !
-Start 515 wściekłych koni z procedury startu LC !
Zmiany mechaniczne:
-downpipe w miejsce GPF /KAT
-duży dolot 4 cale CTS
-duże kolanko wlotu turbo CTS 4cale -większe orurowanie intercolera
-duży intercooler Airtec -większe kolanko wlotu przepustnicy CTS
Zmiany elektroniczne:
STAGE 2 ECU sterownika silnika 2.5TFSI DNWA 400KM by GREGOR10
-Indywidualne strojenie silnika
-Filtr OPF/GPF OFF
-Limiter Vmax off
-Limiter obrotów na postoju OFF
-Pop Bangs aktywowane STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu – Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!
FINALNIE na PB98 oktan uzyskałem 515KM 640NM !
Czasy dragy wykonane z 1/2 zbiornika paliwa 98okt
0-100km/h 3.46sek !
100-200 7.77sek !
Poniżej link do relacji z modyfikacji innych 2.5TFSI
RS3 DAZA 501KM https://www.youtube.com/watch?v=yKMzooxNyo0
TTRS DAZA 570KM https://www.youtube.com/watch?v=OgSwfyep6eA
RS3 RS3 CEPA 433KM https://www.youtube.com/watch?v=lND3_rIqlHA
RS Q3 CZGA 419KM https://www.youtube.com/watch?v=4OMcXXSpSo0
Więcej informacji / MORE INFO ON SITE
http://GREGOR10.PL
Instagram GREGOR10_chiptuning https://www.instagram.com/gregor10_chiptuning/?hl=pl
Facebook GREGOR10 https://www.facebook.com/gregor10pl
Zachęcam do oglądania i śledzenia kanału Youtube GREGOR10
https://www.youtube.com/channel/UC9ycp6F-Hzh7N0Il5Pll-vA
Zapraszam wszystkich użytkowników RS3 / TTRS / RS Q3
2.5TFSI na modyfikacje STAGE 1/2/3 w GREGOR10 !
Audi RS3 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10
Dzisiaj na tapecie 5cylindrów – 2.5TFSI – osławiona DAZA Audi RS3 8V 400KM DAZA – Kolejne 2.5TFSI na hamowni MAHA w GREGOR10
Zmiany mechaniczne – downpipe.
Zmiany elektroniczne:
STAGE 1+ ECU sterownika silnika 2.5TFSI by GREGOR10
-indywidualne strojenie silnika + Vmax off
STAGE 1+ TCU DQ500 skrzyni Stronic:
-skrócenie czasów zmian biegów
-skrócenie czasów reakcji wciśnięcia manetek
-podniesienie limitów momentu obrotowego
-skrócenie opóźnienia przy ruszaniu z procedury startu Launch Control
-podniesienie ciśnień na sprzęgłach
Efekt piorunujący – zobaczcie sami ile wygenerowała RS3 na Hamowni MAHA i jak wygląda start z LC !!
Finalnie po strojeniu 501KM / 623NM !
Audi S3 8V 2.0TSI 292KM CYFB Stronic STAGE 2 -> 391KM 518Nm
Audi S3 8V 2.0TSI 292KM CYFB Stronic STAGE 2 -> 391KM 518Nm
Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 2
Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe
–
Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 2 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax która wynosiła 250 km/h
Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-podniesienie obrotów procedury startu.
Dostępna jest pełna oferta modyfikacji dla S3 8V 2.0TSI 292KM.
Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w S3 uzyskałem 391KM i 518Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia (Dragy) 0-100km/h wykazał 4.0s.
Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 386KM 499Nm
Audi A3 8V 2.0TSI 224KM CNTC Stronic STAGE 3 -> 386KM 499Nm
Audi przyjechało do GREGOR10 na strojenie STAGE 3
Modyfikacje mechaniczne:
-Downpipe
-Turbo S3 8V IS38
-Zmodyfikowany dolot powietrza
-Wydajniejszy Intercooler powietrza
-Wydech S3
Moim zadaniem było wystrojenie silnika na STAGE 3 oraz wyłącznie limitera prędkości maksymalne Vmax który wynosił 210 Km/h
Dodatkowo zmodyfikowałem oprogramowanie skrzyni biegów:
-skrócenie czasu zmiany biegów,
-zwiększenie ciśnień docisku sprzęgieł,
-podniesienie limitu momentu obrotowego,
-podniesienie obrotów procedury startu,
– procedurę startu z doładowaniem,
-strzały z wydechu POP&BANGS,
-wskaźnik biegów na liczniku D1/S1,
-dwa poziomy obrotów przy starcie z procedury LC.
Dostępna jest pełna oferta modyfikacji dla A3 8V 2.0TSI 224KM.
Po indywidualny strojeniu sterownika SIMOS 18 w A3 uzyskałem 386KM i 499Nm.
Auto jeździ fenomenalnie!
Pomiar przyśpieszenia (Dragy) 0-100km/h wykazał 3.8s, 100-200km/h 9.6s – czasy zamieszczone w filmie poniżej.
Zapraszam do oglądania relacji ze strojenia tego jednego z najszybszych A3 w Polsce!
Jeśli znacie równie szybkie lub szybsze A3 8V 2.0TSI 224KM z turbina od S3 w Polsce piszcie komentarze na YT.