Category Archives: 1.8T
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 261KM 363NM STAGE +2 K03RS2 !
Prosto z Radomia na mody przyjechało Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM quattro
Przygotowaliśmy dla niej UNIKALNY STAGE +2 który pozwolił na osiągnięcie 261KM i 363NM !
W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:
-Sprężarka hybrydowa K03H
-Duży Intercooler FMIC Hi-Flow
-Downpipe – Decat + Wydech 2.75cala Magnaflow
-Montaż TIPa o wysokim przepływie Hi-FLOW
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
-Nowa Pompa Paliwa VDO
-Instalacja wtrysku gazu LPG
Pomiary auta po zmianach mechanicznych dały wynik 200KM i 248NM – zdrowy motor.
Indywidualne strojenie tego wyjątkowego setupu 1.8T BEX-a przy zasilaniu LPG dało wysoki wynik – 261KM 363NM !
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 270KM 365NM STAGE +2 K03RS2 !
Prosto z Belgi na mody przyjechało Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM
Przygotowaliśmy dla niej UNIKALNY STAGE +2 który pozwolił na osiągnięcie 270KM i 365NM !
W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:
-Sprężarka hybrydowa K03RS2 (P&P na bazie seryjnej K03) by GREGOR10
-Duży Intercooler FMIC Hi-Flow-Decat + Wydech 2.75cala Hi-FLOW
-Montaż TIPa o wysokim przepływie Hi-FLOW
-Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
-Zegar EGT STRI
Sprężarka Hybrydowa K03RS2 VS Garret GT2860RS
Indywidualne strojenie tego UNIKALNEGO setupu 1.8T BEX-a przy zasilaniu PB98 przerosło nasze oczekiwania dając wynik – 270KM 365NM !
Z całą pewnością jest to najmocniejsza A4 -ka B6 z hybrydową turbiną K03 w PL.
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 234KM 373NM STAGE 2
Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM -> 219KM 343NM STAGE 2
Niebieskie Audi A4 1.8T BEX 190KM -> 219KM 343NM
W samochodzie przeprowadzone zostały następujące modyfikacje:
-Downpipe zamiast katalizatora
-Układ wydechowy MILLTEK Sport
-Indywidualny chiptuning
Indywidualne strojenie A4-ki zaowocawało wynikiem 219Km i 343NM
W przyszłości planowane są dalsze modyfikacje w tym przejście na hybryde K03RS2
Audi A4 B6 1.8T quattro AVJ 150KM -> 232KM 306NM -> 250KM 343NM STAGE 2
Poddaliśmy kuracji wzmacniającej Audi A4 B6 1.8T quattro AVJ – seryjnie 150km
AKTUALIZACJA
W samochodzie zagościły następujące modyfikacje:
Nastąpił UPDATE – STAGE 2- został uzupełniony o
-pełny zestaw Dual SMIC (podwójny intercooler boczny) z wersji 190KM BEX
-Wtryskiwacze 373CC
-Korekte Softu pod nowy SETUP
Po wielogodzinnym strojeniu samochodu osiągnęliśmy 250KM i 343NM przy zasilaniu LPG
Wykres
Krótka relacja ze strojenia , pomiarów mocy i przyśpieszania po modyfikacji na 250KM
Audi A4 B6 1.8T quattro BFB 163KM -> 211KM 330NM STAGE 2
Audi A4 B6 przyjechało na mody z Krakowa.
Klasyczne 1.8T quattro BFB 150KM -> 211KM 330NM
Autko przeszło szereg modyfikacji:
-Downpipe
-Fmic – duża chłodnica powietrza
-Wydajniejsze wtryskiwacze
-Sztywny dolot TIP do turbosprężarki
-Seryjny wydech i Turbo K03-029.
Pomiary auta z wyżej wymienionymi modyfikacjami na seryjnym sofcie wykazały 177KM 262Nm – widać ile jak wpływają same zmiany mechaniczne na generowanie mocy 😉
Po indywidualnym mapowaniu setupu silnik wygenerował 211KM 330NM