Blog Archives
VW GOLF 6R 2.0TFSI CDLA 270KM -> 356KM 437NM STAGE 3
VW GOLF 6R 2.0TFSI CDLA 270KM -> 356KM 437NM STAGE 3.
Prezentujemy STAGE 3 dla szóstej generacji GOLF-a R.
Modyfikacje:
-Downpipe
-Wydech
-Dolot
-FMIC
-Pompa Autotech
-RS4 zawór ciśnienia paliwa
– Indywidualne strojenie by GREGOR10
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 356KM 437NM!
Audi A4 B8 2.0TFSI Stronic 211KM K04 -> 330KM 430NM
Audi A4 B8 2.0TFSI Stronic Quattro 211KM -> 330KM 430NM !
Przeprowadzono indywidualną modyfikację (Stage 2).
-Turbo K04-064
-Fmic
-DP
-Wydech S4 B8
-TIP
-Strojenie TCU + ECU by gregor10
Dodatkowo wykonane w AutoPolak Bosch Serwis Gorlice
-rozwiązany problem olejowy 2.0TFSI CDNC
-kompleksowa odbudowa silnika (nowe tłoki, wałek rozrządu+ wariator itp)
Po strojeniu TCU i ECU A4ka dysponuje mocą 329.9KM i 430NM – zapewnia to już godne osiągi 🙂
Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 315KM 445NM STAGE 2
Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 315KM 445NM STAGE 2!!!Do GREGOR10 trafiło na strojenie Audi S3 8P BHZ 2.0TFSI quattro 265KM
Modyfikacje STAGE 2:
-Downpipe 3 cale
– Układ dolotowy
-Czyszczenie układu dolotowego z nagaru
-Indywidualne strojenie by GREGOR10
Finalnie osiągnęliśmy wynik 315KM i 445NM ! Niewielkie mody sprawiły że eSka dosłownie ‚fruwa’:)
Po dalszych modyfikacjach STAGE 3 typu FMIC+Pompa HPFP możemy atakować 360-370KM 🙂
VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 328KM 407NM STAGE 3
VW GOLF MK5 2.0TFSI 200KM DSG -> 328KM 380NM STAGE 3
Prezentujemy 5 generację auta, którego nazwa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu.
VW GOLF MK5 2.0TFSI o mocy 200KM z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DSG!
Modyfikacje:
-Turbo K04-064
-FMIC
-TIP
-DP
-Wydech
-Wzmocniona Pompa paliwa
-Strojenie ECU+TCU by GREGOR10
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 328KM 380NM!
Uzyskana moc jest ograniczona do maksymalnych bezpiecznych możliwości setupu.
Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 307KM 416NM STAGE 2
Audi S3 8P 2.0TFSI BHZ 265KM -> 307KM 416NM STAGE 2!!!
Do GREGOR10 trafiło na strojenie Audi S3 8P BHZ 2.0TFSI quattro 265KM.
Modyfikacje STAGE 2:
-Downpipe 3 cale
– Wydech przelotowy
-Indywidualne strojenie by GREGOR10
Finalnie osiągnęliśmy wynik 307KM i 416NM na bezpiecznych nastawach i nie jest to koniec możliwości K04.
Po dalszych modyfikacjach STAGE 3 typu Dolot+FMIC+Pompa HPFP możemy atakować 360-370KM 🙂
Audi A4 B8 2.0TFSI CDNC 211KM -> 290KM 423NM !
Audi A4 B8 2.0TFSI CDNC 211KM -> 290KM 423NM !
Audi przyjechało do GREGOR10 na małe modyfikacje Stage 2
Wykonane modyfikacje STAGE 2 i serwis :
-Centralny duży intercooler FMIC
-Downpipe 3cale
-Czyszczenie dolotu z nagaru
-Diagnostyka komputerowa
-Chiptuning indywidualnie strojony by GREGOR10
A4-ka okazała się bardzo zdrową sztuką, z turbiną w idealnym stanie. Seria wygenerowała 231KM i 360NM
Po strojeniu uzyskaliśmy na bezpiecznych nastawach 290KM i 423NM !*
* dla głodnych wiedzy – maksymalnie można uzyskać do 300KM w super zdrowych egzemplarzach jak powyżej!