Category Archives: 2.0TDI
Audi A4 B8 2.0TDI CGLD 163KM -> STAGE 1 204KM / 433NM!!!
Audi A4 B8 2.0TDI CGLD 163KM -> STAGE 1 204KM / 433NM!!!
Audi A4 lekkie podniesienie mocy.
Seria wygenerowała 165KM 383NM – werdykt – zdrowa jednostka 🙂
Auto 100% seryjne.
Wykonane zostało indywidualne strojenie STAGE 1 – Chiptuning by GREGOR10.
Na bezpiecznych nastawach uzyskaliśmy moc 204KM i 433NM!
Audi A4 B8 2.0TDI CAGC 120KM -> 165 KM 369NM !
Audi A4 B8 2.0TDI CAGC 120KM -> 170KM 372NM
Audi A4 B8 2.0TDI 120KM CAGC-> 170KM 372NM
Kolejne piękne Audi A4 B8 przyjechało do Gregor10.pl na modyfikację oprogramowania z okolic Myślenic.
Pod maską klasyczne 2.0TDI CR o mocy 120KM CAGC (brat bliźniak 143KM 2.0TDI CR CAGA osłabiony softem).
Diagnostyka i pomiary mocy fabrycznej jednostki potwierdziły bardzo dobry stan układu wtryskowego. Silnik wygenerował 125KM i 304Nm.
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 170KM 372NM!
Charakter samochodu zmienił się diametralnie, wreszcie jazda zaczęła dawać radość. 🙂
Audi A4 B8 2.0TDI CAGA 143KM -> 163 KM 357NM Multitronic
Audi A4 B8 2.0TDI CAGA 143KM -> 163KM 357NM!!!
Do GREGOR10 zawitała kolejna Audi A4 B8.
Seryjnie pod maską pracuje znany nam 2.0TDI 143KM CAGA.
Pomiar mocy przed rozpoczęciem modyfikacji wykazał, że silnik generuje 150KM a auto ma już zmodyfikowane oprogramowanie, w którym usunięto limitery doładowania! Chyba nie trzeba tłumaczyć czym to się może skończyć dla silnika i osprzętu.
Przywróciliśmy limitery oraz wprowadziliśmy nasze modyfikacje, tak aby było bezpiecznie.
Silnik Audi połączony jest ze skrzynią multitronic z tego powodu nie szaleliśmy z parametrami. Obecnie silnik generuje 163KM i 357NM !
Jest bezpieczniej i mocniej, czego chcieć więcej 🙂
Audi A4 B8 2.0TDI CAGC 120KM -> 168 KM 371NM !
Audi A4 B8 2.0TDI 120KM CAGC -> 168KM 371NM
Kolejne piękne Audi A4 B8 przyjechało do Gregor10.pl na modyfikację oprogramowania z malowniczej miejscowości Łańcut.
Diagnostyka i pomiary mocy fabrycznej jednostki potwierdziły bardzo dobry stan układu wtryskowego. Silnik wygenerował 127KM i 299Nm.
Indywidualne strojenie pozwoliło na uzyskanie następującego wyniku – 168KM 371NM!
Charakter samochodu zmienił się diametralnie, wreszcie jazda zaczęła dawać radość.